Potápěčské pojištění DAN
Nejuznávanější potápěčská pojišťovna - pojišťovna DAN (Divers Alert Network) zajišťuje pomoc potápěčům při nehodě kdekoliv na světě 24 hodin denně.
Kromě toho poskytuje odborné lékařské konzultace, podporuje výzkum potápěčských nemocí a organizuje kursy první pomoci a semináře s cílem zvýšit odpovědnost rekreačních potápěčů. Poskytuje také finanční a technickou pomoc při budování hyperbarických (přetlakových) komor v rozvojových zemích.
STŘÍBRNÉ POJIŠTĚNÍ DAN
DOPORUČENO PRO VŠECHNY SPORTOVNÍ POTÁPĚČE. Pokrývá všechny druhy potápění včetně technického a nemá hloubkový limit. Pro hloubky větší než 130 m, musí být písemné svolení od DAN EUROPE.
BRONZOVÉ POJIŠTĚNÍ DAN
Je určeno pro rekreační potápěče, zahrnuje potápění se vzduchem i nitroxem. Má však hloubkový limit (40m) a nepokrývá technické potápění.
ZLATÉ POJIŠTĚNÍ DAN
Pro nejnáročnější potápěče.Pokrývá všechny druhy potápění včetně technického a nemá hloubkový limit. Pro hloubky větší než 130 m, musí být písemné svolení od DAN EUROPE.
Plnění v rámci potápěčského pojištění u pojišťovny DAN EUROPE
Krytí* |
BRONZOVÉ pojištění DAN |
STŘÍBRNÉ pojištění DAN |
ZLATÉ pojištění DAN |
|
Cena pojištění /rok | 1.570,- Kč | 2.400,- Kč | 5.200,- Kč | |
První pomoc včetně převozu zraněného | Plně hrazeno | Plně hrazeno | Plně hrazeno | |
Lékařský transport Náklady hospitalizace Hyperbarická léčba |
€ 50.000,- | Plně hrazeno | Plně hrazeno | |
Převoz zotavujícího se potápěče | € 50.000,- | Plně hrazeno | Plně hrazeno | |
Specializované ošetření, včetně rehabilitace, až do 30 dnů od data nehody | Nezahrnuje | Plně hrazeno | Plně hrazeno | |
Denní dávka za pobyt v nemocnici během léčby | Nezahrnuje | € 50,- pouze na lůžku |
€ 50,- pouze na lůžku |
|
Jakákoliv protéza nezbytná po úrazu pojištěného | € 1.000,- | € 1.000,- | € 1.000,- | |
Trvalá invalidita | Nezahrnuje | € 50.000,- | € 100.000,- | |
Úmrtí pojištěného** | Nezahrnuje | € 6.000,- | € 12.000,- | |
Pátrací a záchranná akce | € 2.500,- | € 10.000,- | € 15.000,- | |
Náklady spojené s repatriací mrtvého | Plně hrazeno | Plně hrazeno | Plně hrazeno | |
Ztráta potápěčské výstroje způsobená okolnostmi během poskytnutí první pomoci a lékařského transportu | Nezahrnuje | € 1.500,- | € 3.000,- | |
Mimořádné výdaje za hotelové služby a letenky způsobené následkem potápěčské nehody | Nezahrnuje | do € 5.000,- pouze pro člena DAN | € 10.000,- člen DAN a spolucestující | |
Náklady na právní služby ve vztahu k potáp. nehodě | Nezahrnuje | € 5.000,- | € 10.000,- | |
Právní ochrana v zahraničí | Nezahrnuje | € 5.000,- | € 10.000,- | |
Náklady na tlumočníka | Nezahrnuje | € 500,- |
|
|
Právní odpovědnost vůči třetím stranám | € 7.000,- | € 25.000,- | € 100.000,- | |
Náklady na první pomoc, bez hospitalizace | Nezahrnuje | Plně hrazeno | Plně hrazeno | |
Lékařské ošetření | € 50.000,- | Plně hrazeno | Plně hrazeno | |
Náklady spojené s repatriací zemřelého | Nezahrnuje | Plně hrazeno | Plně hrazeno | |
Zajištění nezbytných léků | Pouze asistence | Asistence a doručení | Asistence a doručení | |
Peněžní půjčka na nepředvídatelné náklady | € 1.500,- | € 3.000,- | € 6.000,- | |
Léčebné výlohy na ústavní péči, bez ohledu na počet dní v péči | Nezahrnuje | € 15.000,- | € 20.000,- | |
Zpáteční letenka pro 1 osobu pro návštěvu zraněného | Nezahrnuje | € 2.500,- | Plně hrazeno | |
Doprovod při návratu dětí a mladistvých | Nezahrnuje | € 5.000,- | Plně hrazeno | |
Dodatečné náklady pro návrat doprovodu | Nezahrnuje | € 2.000,- | Plně hrazeno | |
Transport auta domů nebo jeho vrácení do půjčovny | Nezahrnuje | € 1.000,- | € 3.000,- |
V případě zájmu o pojiště nás kontaktujte na info@diversdream.cz nebo telefonicky +420 732 584 696
Jak postupovat při potápěčské nehodě
Volejte DAN Hot Line telefonní číslo, které najdete na své členské kartičce. Mějte jí u sebe a postupujte podle následujících instrukcí. Jestliže jste ve Vaší zemi, volejte národní pohotovostní číslo - jestliže jste v zahraničí, volejte mezinárodní pohotovostní číslo.
Operátor se zeptá na několik otázek a potom Vás spojí s lékařem DANu. Buďte připraveni poskytnout tyto informace:
- Jméno a příjmení
- DAN členské číslo
- Místo, kde se nacházíte
- Telefonní číslo pro případné zpětné volání
- Popis problému
- Data ponoru
Upozornění: Mezinárodní linku obsluhují operátoři, kteří hovoří různými evropskými jazyky. V případě jazykových bariér buďte připraveni říci v angličtině následující:
- DAN Emergency
- My name is... (Jmenuji se...)
- My number is... (Mé číslo pojištění...)
- I am calling from... (Volám ze země...)
- My phone number is... (Mé telefonní číslo je...)
Lékař DANu:
- Vám poskytne instrukce, co a jak dělat během čekání na příjezd první pomoci
- Kontaktuje místní záchranný systém nebo nejvhodnější a nejbližší barokomoru
- Zorganizuje převoz do zdravotnického zařízení nebo barokomory
- V případě potřeby koordinuje lékařsky asistovaný převoz do vlasti
- Koordinuje tu nejlepší lékařskou péči s místními zdravotníky
- Neustále monitoruje situaci a informuje osobu, která poskytovala první pomoc
Operátor DANu:
Potvrdí zdravotnickému zařízení/barokomoře, že pacient je členem DANu a že náklady spojené s léčbou jsou kryty na základě pojištění. Zašle zdravotnickému zařízení/barokomoře formuláře k vyplnění a k zahájení plateb za léčbu.